Musik för Touren 09

Ägnat morgonen åt att välja ut låtar som kan passa för årets Tour de France. Från spotify är låtarna tagna, men alla har la inte spotify så jag skriver listan.


1. Le marche the Monaco - Slovak Radio symphoni
2. Tour de France - Kraftverk
3. Yellow Shirt - Amy Diamond
4. Eurosport music baby - Le Sport
5. I want to break free - Queen
6. Texas Ranger - The Vineyards
7. Bicyle race- Queen
8. Breakaway- Melodi club
9. Liftathela vägen uppför bergets värsta brant - Anders F Rönnblom
10. Endless cycle - Lou Reed
11. Itsy bitsy teenie weeni yellow polka dot bikini
12. Jag savner min blå cykel - Ibnes
13. Le Tour de France - Edmond Duplan
14. Tell know one about tonight (Mont Ventoux remix)
15.  Maillot Jaune - Merzhin
16. Sous le ciel de Paris - Edith Piaf
17. The best - Tina Turner

spotifylänk


Kommentarer
Postat av: adam k

Men du missade ju:

"Du ska få min gamla cykel när jag dör"=)

2009-07-08 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback