900

Imorgonkväll någongång bär det av till Norrköping ett tag igen. Ska bli skönt att komma upp lite. Det är tänkt jag ska ha roligt. Ikväll känner jag mig pigg och med energi, känns skönt med tanke på att jag varit sjuk under veckan, bara för det dras en bris av sjukdom in över kroppen när jag skrev jag kände mig frisk, men frisk är jag. 

Jag har lurat mig själv för många gånger nu.

Ordbajsa och överflödesskriva är inte min grej.

Briljant strömning av oändlös extravagant genialitet med små pärlsockerkorn av ytlighet kring den himmelskt goda  glassen med världens djupaste glasstrut(detta ord kan betyda två saker va?).

Det var mitt 900:de inlägg, oändligt nödvändigt.



Kommentarer
Postat av: Adam K

Hej Grattis för 900 inlägget=)



Jag har som du ser på länken, startat en ny DOCK parallellt med offensiv hockey och deepbluesky2, denna gång.



Gör Fågelfors en tjänst länka länken till din sida och jag länkar från min. (Om du vill)



Känns skönt att bli aktiv, 3 stycken bloggar, dock är offensiv hockey på is för tillfället, haha is? Nåja, bjuder på den.

Kram adam

Postat av: Simon

Nu har jag länkat :).

2009-07-06 @ 00:19:58
Postat av: Adam K

Tack

2009-07-06 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback