2009

Kom igång nu, jag väntar på att det ska dra igång.

I princip sista hårda skolveckan nu på ett litet tag, uppsatsen går åt skogen, men så kan det vara.

Nästa vecka misstänker jag kan bli en galen vecka. Produktioner klara och om cirka en månad tills att massa klasskompisar ska bort på praktik och grejer och många aldrig tillbaka igen, lite tråkigt är det, men det är väl så det ska vara.
 
Jag måste handla kläder, jag orkar inte, bah. kan ingen gå och välja ut ett elelr två par snygga byxor och ett par t.shirts till mig och ta ut rätt storlek och sedan komma hit med sakerna. Underkläder behöver jag också, blaha.

En sup skulle jag också behöva, men men.

________---,---'ö¨lv---------------_____________-_-__-__--________ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


Jag kan se ljuset, drottningen är gravid!
Pingu i slagsmål med mumintroll
en höna värper Runar Sörgaard
Christer handlar en låt om, tror jag
En ort i Medelpad
Dover Calais
David Beckham gör självmål i sin Serie A debut. Markoolio ser den inte på plats. Makaroner kan man äta.

Robinson-Jesus


Kommentarer
Postat av: Elin Vinka

jag shoppar åt dig (allt för att slippa skriva) vad ska du ha? :)

Postat av: Simon

Attans att jag såg detta nu. Jag var och handlade idag, under tiden som jag kanske borde skriva på...

2009-01-07 @ 16:12:50
Postat av: IK

Ja Montreal var fel, du får ta nya tag nästa gång vetja :D

2009-01-08 @ 19:33:44
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: IK

Kunde gått men du får ta nya tag nästa gång vettja :)

2009-01-08 @ 19:34:49
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback