Rening

I helgen har kroppen renats. Helger utan alkohol kan vara bra ibland, eller bra och bra, finns säkert fördelar med det. Kroppen kanske orkar med annat något bättre. Mat i drivor har det däremot blivit under helgen, skönt med mat ibland, man får dock inte lyxa för mycket och för länge med allt fö stora mängder. Jag har ju trots allt inte rört mig under hela veckan, sånär som i måndags då jag ägnade mig åt fysisk aktivitet, jag har gått lite också, men knappast tillräckligt. Hmm, det var något mer jag skulle ta upp, men jag kom att tänka på mat, mmm. 

Alkoholformen är alltid osäker efter ett längre uppehåll, jag får se hur det blir till kommande helg, vem vet, den kanske också blir vit och jag typ kör aerobics eller något. Nä, om den blir vit helg så är det mer troligit att blir i pulverform i så fall, och det lär inte hända.

Panucci har nu bett om ursäkt till Spalletti och är med i truppen mot Inter. Tänk om han varit med i tisdags.... Jag tror i och för sig att resultatet hade blivit detsamma, men Roma hade säkerligen gjort en stabilare insats. Skillnaden mellan Panucci och Loria är ungefär den samma som den mellan Henry och Bendtner, och alla vet hur matchen hade slutat om Henry spelat istället för Bendtner i tisdags... Brr, hemska tanke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback