Då var karusellen igång igen

Igår var det lugnt och stilla, knappt inget hände. Idag däremot så har halva fotbollsvärlden (som brukligt i dessa tider) ryktats till Roma. Eller halva fotbollsvärlden är väl att ta i men i alla fall än 8-10 namn har nämnts i samband med övergångar till Roma, förmodligen kommer väl högst 15% av dessa komma och förmodligen inte under detta fönster, men spännande är det.

Om övriga världen, den riktiga så att säga är igång vet jag inte riktigt, jag spenderar nämligen mina dagar i Långemåla och där finns det inte så många tecken på intelligent liv. Inte för att folk är mindre intelligenta i Långemåla utan av den anledningen att det knappt bor några där och jag har en förmåga att sturnta i att lämna huset. Ett utav få tecken på liv är TV:n, och ofta är det då ointelligent sådant. Speciellt idioterna som sätter upp programtablåer, bu för dom. Tur att det går Tour de ski, samt lite fotboll. Dock blir det konkurrans om TV:n och det. Min syster har den fula ovanan att sitta och kolla på film när jag kommer ner klockan 12 på morgonen för att se på skidor, förjävligt är det. Aja idag missade jag inte så mkt.

Det börjar också så smått bli dags att ta tag i skolsakerna igen. Jag avvaktar dock ett par dagar till, några dagars till lugn och ro innan helvetesveckorna börjar. Jag hade förresten drömmar om mitt grupparbete (tror jag ibland kan det vara svårt att veta om det är dröm eller verklighet) Det som kom upp var iaf problem med tågtider klipptider, magcancer som visst bara var lite gaser samt något annat som säkert kommer dyka upp. Baah.


Intressant dagboksinlägg, snart får jag skärpa mig och skriva lite allmännyttiga saker som varför man ska bojkotta grönsaker, om valet i Pakistan, varför ICA-Stig har tappat i förtroende eller tio råd till hur man ska gå tillväga vid bankrån. 

Blåbärskog 

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag tycker du skriver intressant, nu har du även öppnad dig angående en liten del av din familj också=) konurrensen vid tv:n=)

2008-01-02 @ 17:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback