En dag

Detta är en dag, den är ganska lik alla andra, men ändå annorlunda. Detta är en sådan dag som man om tre år inte kommer ha något minne av. Ändå var det en ganska trevlig dag, eller iaf helt okej, nästan alla dagar som jag får spela fotboll är roliga dagar.

En Hund för en hund och en höna för en hund.

Jag har en stilla undran om vem som vinenr melodifestivalen, Jag hoppas på Christer med I Love Europe. Jag tror dock att Charlotte Perrelli vinner, har iofs inte hört låten, men vafan, den vinner.

Imorgon är en spännade dag, jag ska inte spela fotboll själv, däremot så ska jag se på fotboll. Inter mot Roma. En chans för Roma att återigen göra serie a striden spännande. Vid seger så skiljer det "bara" 6 poäng mellan lagen, seger är en måste, forza Roma.

Kommentarer
Postat av: adam

Håller på BWO=), fast Rongedahl kan göra en under också=)

2008-02-27 @ 15:26:33
Postat av: adam

Som blev till sand.
Påminde en del om LHC-Hv, där hv hade sina bästa skadade och vann med 0-4, fast i Fotbollstermer är varje mål gånger fyra för at få det i hockey=).
BRa gjort av Inter med dessa namn skadade?
Får vara nöjd med det lilla att Totti gjorde mål, sen filmningen? Förvånad? Roma lär gjort exakt sama sak i samma situation, lovar dig=), då ser jag det mer objektivt också=).

2008-02-28 @ 09:02:44
Postat av: Simon

Men domaren hade inte gjort likadant om det hade varit det omvända.

2008-02-28 @ 16:11:38
Postat av: adam

Nåja, hur vet du det?
MEnar om dte inte är knivskurningar på romas matcher så är dte annat=)
Fast vara ofokuserade sista minuterna är att gräva sin egen grop.

2008-02-28 @ 16:29:58
Postat av: Simon

Jag gissar för att Inter ständigt får fördelaktiga domslut med sig, samma sak som du beskyller storstadslag för.

Jo, det är säkert Totti som kvinskär motståndarnas supportar.

2008-02-28 @ 19:20:45
Postat av: adam

Helt ärligt skiter jag i vilket, förstår du inte att jag driver med dig??

Storstadslagen?? Pratar du om DIF?

Sen kan jag ärligt erkänna att i hockey är det inte storstadslagen som får fördel utan det lag som ligger i toppen, och DIF låg som du kanske vet i toppen i början av 2000-talet+1996-1999?

2008-02-28 @ 22:12:26
Postat av: adam

1.Först, vad har Totti med knivskurna personer att göra med de verkliga som knivskär?

2. Tänkte var snäll att friska upp minnet lite.
Som du vet gillar jag inet fotboll till 100 prcent, men iallfall 70 procent, jag kollar på VM-EM och de båda kvalen, Håler faktiskt på sverige för de är oftast "underdogs".
Men de övriga 30 prcenten kan man skämta om intresset. Som i detta fall, visste jag att du skulle gå på lågor, om jag nämnde nåt om knivskurna personer i rom, som ofokuserad i slutet av en match, eftersom jag såg resultatet.

Där efter kan man tänka sig om vad du själv skämtar om ibland?
Fast ärligt så var denna skämt dåligt från min sida, kunde väntat en vecka iallfall. Menar du är mer romafan än jag är hvfan, för jag vill ha mer i livet=)

2008-02-28 @ 22:24:41
Postat av: adam

Vill förtydliga en sak hehe.
Det där med "du är mer romafan än jag är hvfan, för jag vill ha mer i livet=)" menade jag mer att om roma förlorar så känner du det mer än vad jag gör då Hv förlorar mot Modo=). Right? Så inga personliga angrepp i privatlivet=).

2008-02-28 @ 22:35:05
Postat av: Simon

Jo, och likande i serie a topplagen får fördel, att Inter fått det iår är de flesta överens om.

Jag menade med Totti mer bara att det är svårt för själva klubben att klara av att hantera supportar som kvinskär lågt ifrån arenan, rötägg finns det överallt i världen.

Sen hade jag lite problem med att se kopplingen av de kvinskärningshändelerna till Intermatchen. Men jag släpper det nu.

2008-02-29 @ 15:50:22
Postat av: Tobias

Topplagen som får fördel? Tja, borde inte Roma också få det då? Jag tror snarare det rör sig om den som mutar domaren med finast saker, alltså den med mest pengar. Som Inter. Och Mancheaters United.

Postat av: adam

Hockey fungerar annorlunda vad gäller fördelar=), finns inga "smutsliga" bakom den verkliga ligan=)).

2008-02-29 @ 21:43:51
Postat av: Simon

Det må vara sant, iaf till viss del. Samtidigt har serie a faktiskt tagit åtgärder för fusk genom att döma lag.

Jag tror inte Inter fuskar just nu om jag ska vara ärlig, men utvisningen samt en massa andra domslut som har gått för dom har varit patetiska och löjliga.

2008-03-01 @ 03:18:07
Postat av: Adam

Och det tror du inte Roma fått mot alla bottenlag??
Tänk objektivt också=)

2008-03-01 @ 13:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback