Trivialt

Varför skriva om något så trivialt som vädret, jag vet inte riktigt, om jag ska vara riktigt ärlig så är jag inte helt på det säkra med vad trivialt betyder, men jag chansar och hoppas jag använder det i korrekta sammanhang. Jag tror att man ofta diskuterar det, dels för att man inte har något bättre ämne, men också för att det oavsett omm man vill eller inte så påverkar det en. Även de som spelar WoW hela dagarna påverkar det, ett strömavbrott skulla vara katastrof och sedan så existerar väder även i WoW:s värld, det är sådant man lär sig på universitet, eller iaf mitt program. Pengar fungerar lite på samma sätt som väder, det påverkar ens vardag oavsett om man vill eller inte. Sedan finns det kanske saker som är viktigare än både väder och pengar: TV och Mona Lisa av Picasso t.ex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback