Lördag

Om inte teknologi som msn och sms fanns så hade jag nog inte haft någon kontakt med omvärlden överhuvudtaget idag. Förutom ICA-kassörska när jag handlade mat.

Ibland kan det vara skönt att inte träffa folk, idag är det både och, visst hade det varit skönt att hänga med lite folk, men samtidigt är det ganska skönt att hänga med sig själv, det blir liksom en mer intelligent nivå på själva umgänget då :).

Förövrigt så kan jag inte längre spela min musik här på mitt rum, det är nya korridorsbekantskaper som orsakar detta. Jag vill nämligen inte framstå som allt för töntig nu, även om det i det långa loppet förmoldigen är ett omöjligt uppdrag.


Kommentarer
Postat av: Adam K

Jag trodde du hade blivit vuxen och står för din musiksmak, att anpassa sig till "tänk om dte är töntigt"låter lite barnsligt faktsiskt., du har väl vuxna kamrater eller?



Sådant höll man på med i yngre ålder, nu tror jag dina kamrater är lite mer vuxna eller?



Vad jag vet har jag aldrig anpassat mina åsikter efter annans sätt eller kompisrelation eller grannar, umgäsnges i rum. Stå för din musik, visst kommer dte gliringar men 22 år så trro jag dina kamrater har vuxit ifatt barnmobbningen=).

Postat av: Adam K

menade vuxit ifrån=)

2008-08-23 @ 21:13:15
Postat av: johan gyllensten

Världen är ett rus. Att inte kunna påvärka sin framtid är ibland det häftigaste som finns. Att vara inte vara någion i en grupp av många är ibland skönt, ibland märks man mer när man är borta än vad man gjort om man varit närvarande.

2008-08-23 @ 21:35:27
URL: http://misdirection.blogg.se/
Postat av: Tobias

Lyssnade jag på samma musik som dig skulle jag inte heller våga stå för den ;)

2008-08-24 @ 14:31:00
URL: http://tobikei.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback