Varit i Göteborg

Jag har nu varit i Göteborg, där såg jag allt man behövde se i Göteborg, det tog faktiskt inte mer än tio minuter innan jag hade gjort det. Sakerna jag pratar om är Liseberg, Läppstiftet, Ullevi och spårvagnarna, Avenyn glömde jag iofs bort, men det gör inte så mycket.

Filmandet gick ganska bra måste jag säga, våra offer var väldigt bra att ha och göra med.

När man kommer hem så läser man att Roma kan få en ny ägare i form av en amerikan, det k'änns inte helt rätt, framtiden får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Adam

Låter som du hade kul i Gbg.

Intressant att en amerikan är intresserad av roma.
Kom ihåg att det är amerikanerna som är bäst i marknadsföring!

2008-04-18 @ 13:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback