trimning

Nu för tiden beter jag mig på sådant sätt att jag trimmar mitt skägg hyfsat regelbundet. Det finns ett litet problem med det. Problemet är att få det jämt, så att det ser sådär symmetriskt ut. Allt behöver nödvändigtvis inte vara symmetriskt, men mitt skägg vill jag gärna ska vara det, det känns bättre så. Eftersom min motorik ligger på likande nivå som en sten så kan det ibland bli problematiskt att få det jämt. jag borde inte kunna misslyckas, maskinen är nämligen inställd på att köra ett visst antal millimeter från huden. Jag tror jag har lyckats idag, men jag är inte säker. Aja jag är sexig som få i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: Adam

Varför inte ha en kam? Då är det omöjligt att tränga igenom med rakmaskinen.
Själv tog jag bort mitt slutspelskägg igår, och valde saxen=).

2008-04-14 @ 10:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback