Sommar

Nu är det fan typ sommar, i april! Jag gissar att det gälelr att ta itu med sommaren så mycket som det bara går nu under några dagar, för snart komemr regnet, efter det moln, kyla och så mer regn, lite sol, men inte mycket. Nu tar jag tillvara på den genom att sitta inne framför datorn och vänta på att tvätten ska bli klar. Jag har dock varit ut och sprungit idag, så jag har trots allt varit i solen. Sitta i parken har varit en aktivtet man ägnat sig åt, och så förra veckans stora höjdpunkt, Amy Diamond.konserten vid media market. Inte nog med att den var gratis, man fick gratis korv också, jippi!

Kommentarer
Postat av: Adam

Amy Diamond, var i Jönköping för att gratta mästarna=)

2008-04-29 @ 14:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback