Det var något jag skulle skriva, men det har jag glömt

Så då får jag helt enkelt skirva något annat.

Vi kan börja med att sätta in en mkt vacker bild.



Så, det var väl lite omväxling för en gång skull, eller kanske två gånger.


Läskig fotbollsmatch ikväll, Roma möter Manchester United. Det saknas också tre viktiga kuggar vid namn Totti (skada), Juan (skada) och Perrotta (avstängd). Perrotta känsn som att man kan avvara, men hans kamplust och fysik hade varit bra att ha mot detta engelska motstånd. Totti och Juan känns dock som tyngre avbräck, det känns framförallt tungt att avvara Juan. Jag tycker det är en klar klasskillnad mellan Juan och Ferrari (eller om det blir Panucci) på mittbacksplatsen, hoppas att det inte syns imorgon. Totti är självfallet också jobbigt, alternativen känns i detta fall dock klart mer intressanta. Totti har inte lyckats så bra mot Uniteds mittbackar i tidigare möten och Vucinic erbjuder ett annat spel som kanske kan göradet jobbigt för Uniteds försvarare. Hur som helst så hade man helst sett att truppen varit helt skadefri.

Mycket fotboll blev det visst, men ibland blir det så.

En sockerbagare här bor i staden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback