Shoppning

Idag har jag handlat. Och när jag handlar materiel som inet är föda för mer än runt 200kr så får jag alltid ångest. Det är för dyrt och behöver jag verklogen det här drabbar mig alltid. Plus sedan om man ska köpa någon som handlar om kläder så kommer alltid problemet om det är snyggt, efter som att jag har noll känsla för mode så är detta ett stort problem. Det enda jag känner mig tillfreds med att köpa vad gäller sådant är fotbollsskor.

Idag så föll lotten på att köpa skor, kanske var på tiden. De jag har haft nu har jag använt i cirka tre års tid. Det blev att par gåskor, jag struntade i gympaskor. Jag går en del och vill ha skor av hyfsad komfort när man ägnar sig åt det beteendet. Skornba var på rea vilket till viss del underlättade prisångesten men de var givetvis för dyra i alla fall.

Sedan tillgodosede jag mig lyxen av att inhandla rakblad. Jag vill ha ett hyfsat håröst ansikte och då kan det behövas, 110 kronor är dyrt, men vafan det får gå. Jag kände dock att unna mig en flaska listerin hade varit alldeles för lyxigt en dag som denna. Så munnen får klara sig med borstning och tandtråd ett tag till.
 
Nu kommer jag inte köpa lyxartiklar till mig själv på en månad i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Adam

Det märks att vi båda kommer från Småland=)
Själv tycker jag att vissa artiklar är dyrt här i Norrköping=)

2007-09-04 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback