Lite förslag tack

Jag hade tänkt böjra göra lite animationer återigen. En längd mellan 10 sek och en minut känns som lämplig sysselsättning för tillfället.

Problemet är att de enda jag kommer på att animera om är våld och möjligtvis lite sport. Politik är jag lite trött på förtillfället och har ingen större lust att ta upp något sådant i mina animationer.  Nya förslag om vad jag kan animera så att mina tankebanor ändras lite uppskattas. Ta gärna i betraktande att jag inte är så skicklig på att animera snyggt.

Fan jag har låst upp nästan alla intressanta ämnen så det blir svårt att komma på något bra eller är det bara mina tankebanor som är begränsade? 

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Förslag: glada djur i flock. Arga djur i flock. Misstänksamma djur i flock. Eller kanske ett krestlop av något slag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback