Jag har fått bögsuperboxen nu

I ett irriterat inlägg som jag skrev i denna blogg kunde man läsa följande: Jippi! Så man behöver tydligen en bögsuperbox för att kunna se digital kabel-tv i en studentbolägenhet.

Nu står den i mitt studentboende och kan visar en massa tv-kanaler. De första två veckorna kan jag nämligen se hela utbudet.

Snart ska jag bara få dom jag behöver, gott nog det. 

Vissa småproblem är det. Ett problemet är att min tv:s scatkontakt är väldigt dålig och glapp. Det gör att jag har problem med att sätta fast scatkablen så att det blir bild och ljud, det är fixat nu så jag kommer inte pilla på den på ett tag. Ett annat problem är att vissa kanaler inte ger signal, även de som jag ska betala för. Enda kanalen som jag blir lidande av där är tv4plus. Den är jag dock värken säker på om jag faktiskt har beställt och sedan så kan jag nå dem via de analoga kanlerna som man smidigt kommer till via boxern.
 

Jag har inget mer vettigt att säga, jag får väl gratulera mig själv. 

Jag är glad just nu.

 

Kommentarer
Postat av: adam

Grattis

2007-09-26 @ 21:55:22
Postat av: lali

själv har jag, efter tre dagars svart i rutan av de kanaler jag betalar för, ringt ett irriterat samtal till boxer som kopplade på mitt kort och kanalerna gick igång på tio minuter. mina 2 veckors prövotid är slut nu. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback