Fylleblogg... Det var ett tag sen

Nu är det dags för en  fylleblogg.

Till att börja med så var domaren dålig (hur kunde han missa handsen och utvisningen)´Zlatan bra och resultatet ganska bra.
En sak till är att oavsett hur full eller inte full man är så är det roligt att överdriva känslor, dvs målchanser, domarmisstag och diverse annat.

Frankrike är idioter.
Att peta Mexes för Escude är idoti. Bojkotta landslaget snälla Mexes, detta hån är för stort. Otroligt att en resver på det defensiv amittfältare i Arsenal kan vara en av de bästa i Frankrike som och  högerback om man ska tro på SF:s skiben. Enbart löjligt att han psler en bänkvärmande mittfälltare som högerback, Frankrikes tränare vars nman jag ej orkar stava är en sopa.
Otroligt att inte Aquilani får chansen. Att inte Serie A:s formstarkaste spelare får chansen är bara löjligt. I Italien gällde det.

På republik var det inte så kul, först var jag kortgroupie, sen var jag ölhållare (en dålig sådan) sen var jag groupie igen. Alternativen var dansa=tråkigt, köpa mer dricka=hade jag ej klarat, sitta och glo=tråkigt, ragga= nä alla dansade och dansa är tråkigt. Johan var nog stålt över att ha en groupie också (kanske lite väl nöjd över det) Det gick iaf bra för honom. Skulle skriva nåt kul men jag komme ej på vad.

Jag hatar Chivu, hoppas det går dåligt för honom i Rumänien.




Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

det var inte republik... jag är stolt över mina trick... du var jättebra som ölhållare och ännu bättre som groupie

2007-09-09 @ 02:44:12
Postat av: lali

jag tänker på skillnaden mellan fan och groupie... hihi, men jag lägger mig inte i ert privatliv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback