En rolig sak

Jag kan beställa ett kanalpaket från canaldigital som garanterat kommer komma hem till mig. Alla mina brev går nämligen till bredgatan 4 läg 3080, även de från skatteverket. Enda proböemet är att jag enligt allt annat bor på bredgatan 46, och då kan jag inte veta om du funkar. Eller? Jag är sugen på att testa men ett misslyckt test med en box som inte funkar skuklle nog leda till en vädligt desperat handling. T.ex. avhopp från ksm eller flytt till annan lägenhet som är dyrare bara för att få de tvkanalerna jag vill ha.

Jag är ett fåtal knapptryckningar från att beställa hem paketet till mig, men jag vågar inte det.




Jag måste skärpa mig med detta. Snart måste jag snöa in på något nytt. Att animera lite är mkt mer produktivt än att kolla upp samtliga adresser på bredgatan om de kan få kabel-tv. bredgatan 2, 4,  8, 10, 52 kan få kalbel-tv. Det finns en ledig lägenhet på bredgatan 52 förövrigt, en tvåa, hyra cirka 4000, inflyttning Januari.

Kommentarer
Postat av: lali

hahahahaha. hohohohoho. hihihihihi. he.

Postat av: adam

Ärligt? Kan du hoppa av ett program pga att du ej kan se på fotboll?
Vad är viktigast? att se på fotboll eller din egna framtid??
Nåja, alla har sitt tycke=), mycket unikt isådana fall.

2007-09-21 @ 13:22:34
Postat av: Adam

PS. Såg också att du hade andra alternativ, men det första lät grovt, eller så skämtar du som vanligt på di nsida, man vet aldrig=)

2007-09-21 @ 13:24:59
Postat av: Anonym

ps2
Lät kanske lite hård, men jag unnar dig att få se din sport, men så drastiska beslut?

2007-09-21 @ 14:45:21
Postat av: Simon

Jag överdrev helt klart.

2007-09-21 @ 15:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback