Abstinens på fotboll i TV

Jag har inte alls sätt mycket fotboll ikväll. Detta beror på egen fotboll och sedan lite mindre intressanta matcher samt folk som vill se annat på TV.

Fan, ens egen fotboll går ut över tv-tittandet, inte alls bra. Jag missade två intressanta matcher. Jag såg sista 20 av den ena av de två, klen tröst. Imoron så blir det bara en match, visserligen Roma och det hjälper upp en del. Sen blir det resa av ett tag. Om tågtrafiken går som den ska så hinner jag se stora delar av den spanska kvällsmatchen.

Som tur var blir det Champions League till veckan. Jag måste dock sända radio, jäkla skit. Som tur var spelar Roma på onsdag, får se om jag kan få tag i en stream. Jag måste nog ut använda mig av tv ants eller likande, tror inte bet365 täcker CL.

Slutkläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback