Ångest

Jag har ångest nu. Idag har jag köpt kläder för pengar som är mycket, mycket mer än det jag normslt får ångest för. Och inte nog med det. Jag har också idag beställt en TV, det värsta är att jag inte vet om den är bra eller inte, får hoppas på det bästa. 2738 gick det på med försäkring och frakt, usch usch.

Detta är åbäket jag har köpt
http://www.netonnet.se/item.asp?iid=54395&sid=1003771&SpaceCode=SectionTopOffer, och om ni tycker den är skit så snälla säg inget eller ljug och säg att den verkar bra. Annars kommer jag må än mer dåligt. 

Jag tror bestämt att jag ska lyssna på Tears in Heaven nu och lägga mig på sängen och ja, gråta.  

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag tror nog TVn blir bra, med tanke på att du är smålänning är jag verkligen imponerad...

Postat av: Adam

Med dina krav är din nya tv en outstanding.

2007-10-09 @ 15:11:06
Postat av: lali

haa. en sån teve har jag. =) jag trodde inte den såldes längre. jag köpte den för 3000, men det var 2004 eller 2005. jag tycker det är bra bild på den. min ena scart har däremot börjat glappa. men det finns ju en till plus 2xRCA så den klarar sig. dock kan jag hävda att min 28" bara är på 27". det är märkligt. dessutom är det bra ljud i den teven. den är nog det bästa jag nånsin köpt på netonnet. vad ska du göra med din gamla teve nu då? vaa?

2007-10-09 @ 15:20:43
URL: http://blogg.lali.se
Postat av: Simon

Eventuellt ska mina föräldrar ta hem den, men det är inte säkert, jag får se. Jag har ju gått med utrymme här på rummet iaf.

2007-10-09 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback