Kreativitet

Ibland undrar jag vad den har tagit vägen, min egen alltså. Jag har nu mer betydligt svårare för att komma på lite roliga ideer eller bra projekt. För i tiden kom jag på mer saker könns det som, jag kanske inte förverkligade dom med jag hade ialla fall tankar om saker som kunde vara spännande projekt. Min humorådra är också under isen, men nu var det slut på självgnäll.

Tillbaka i Långemåla är jag nu tillfälligt igen, det känns sådär, kanske lite dåligt planerat att åka hem denna helg. En fördel är väl att en eventuell rastlöshet kan göra så att orden till hemtentan bara rasslar ner. En annan fördel är att jag slipper jag skriva hemtentan bakfull.
 
Imorgon är det längskidåkning på tv, det är en sport som jag har intresserat mig för en längre period, innan canalplus och därmed serie A och Premier Leagues förlovade land kom till mitt hem så var många gånger wc i längsåkning höjdpunkten på helgen. Nu är cykling dock den konditionssport som jag finner mest intressant, längdåkning finns dock fortfarande i min intressesfär. Jag ska se på det imorgon om jag komme rihåg är vaken och inte gör något annat.

Jag tänkte avsluta med att skriva namnet på en känd människa (ej fotbollspelare) som jag beundrar, men jag kommer faktiskt inte på någon. Äsch vafan, jag skriver Lasse Brandeby.       

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag har fan skrivit min hemtenta bakfull! Det gör ej om.. har ont på ställen jag visste att jag hade..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback