Extra Extra

Det har blivit en snabb ändring angående radio. Imorgon klockan 20 ska vi ersätta ett annat program. Vi kommer dock inte sända den tänkta Mayhem vs Arvingarna specialen, men det kommer i senare program, förmodligen säsongsavslutningen. Denna blir på vårt gamla vanliga tema. Det finns en låt i programet med ett politiskt budskap. Jag uppmanar alla läsare av denna blogg att rapportera om denna ändring till er omgivning så att alla kan höra på programet, det kommer bli lysande. Jag har en positiv känsla inför programet. 

Alltså imorgpn sänder "Varför Jimi Hendrix inte spelar på Republik" klockan 20.00, lyssna eller bli fylld av ångest i resten av ditt liv. 

Kommentarer
Postat av: Johan Gyllensten

Ni är helt lysande, Europas rappaste munläder, vem är Lasse Granqvist? Jag kommer sitta som klistrad idag, inget kan få mig att missa ert program. Om nu inte programet krockar med någon hockeymatch, typ lettland - norge. Eller om jag känner för att duscha just då.

Postat av: Tobias

Tror jag ska missa det.

Måste bara fråga hur det känns att göra reklam för SJ Simon? ;)

2007-05-08 @ 11:29:47
URL: http://tobikei.blogspot.com
Postat av: Adam

Johan: Tyvärr Johan det är ingen hockey idag.




2007-05-08 @ 16:29:43
Postat av: Simon

Det känns bra att göra reklam för ljugarkampanjen Tobias.

2007-05-08 @ 17:52:40
URL: http://folktomt.blogg.se
Postat av: Adam

Kul med en gäst=).
Det är bra, typiskt Jörgen=)

Så ni kör med manus ??

Vikingarna är från Värmland. Är t.o.m störst/kända därifrån då det gäller dansband.

Pontiac är från början ett namn från en indianhövding i USA, för att hedra honom så tog bilföretaget hans namn för att namnet skulle fortsätta att finnas.

Har ni du och Daniel samabetat då det gäller musiken? Med tanke på att han lät förvånad igen.

Håller med Daniel fullt ut. Om låten och gruppen Pontiac)

Rätt intressant om Slagsmålsklubben, Johan.
(Om du vill simon så kan du skicka denna rad till honom).

Jo, det är sant, Finland vann 1995 i Sverige.

Åtta ggr har sverige vunnit.

Tror? Du (Ni) ska veta vem som gjort vad, du är på radio!.

Två ggr har tjeckoslovakien vunnit Vm då de själva hade VM som värdland 1947 och 1772 och USA vann i Squw Valley då USa var värdland, 1960.

Härligt Johan.

Ett tips avbryt aldrig den som sitter bredvid.

Det var från mig.

Ni får säga till om jag är jobbig men stör mig på fel sägande fakta i radio.

Ha en bra dag.





















2007-05-08 @ 21:00:25
Postat av: Adam

USA,1972

2007-05-08 @ 21:02:01
Postat av: Johan Gyllensten

Att avbrya Simon är standard i programet.
Att Sverige vunnit 8 gånger kom vi(jag) på när vi lämnat studion, glömde bort guldet 1987.
Pontiak är en artist http://pontiak.nu
Slagsmålsklubben är bäst
Jag borde vara med varje gång

2007-05-08 @ 22:43:10
URL: http://glasbutiken.blogg.se
Postat av: Jrgen

Läcker konstpaus där, Adam.

Hursomhelst tycker jag att Daniel är kommunist.

2007-05-08 @ 22:49:54
Postat av: Adam

Johan:Att avbryta menade jag mer bisittaren som blev avbruten då du skulle presentera en låt. Fel skrivet av mig.

Vet också att det är emn musikgrupp. I vilken ordning fanns först av Indianhövding, bilföretag och musikgruppen?

Blev även fel om USA,1972 det är tjeckoslovakien,1972.

JA det tycker jag. Du var bra som bisittare.


Jörgen:

Jag vet, hur ska man annars få tid att tänka efter??

Vore kul om du svarade md simon.

2007-05-09 @ 06:49:31
Postat av: Simon

på manus säger jag att det ska vara lite mysik runt programet, alltså svarar jag inte på den

Jag har valt ut de mesta låtarna till dagens program. Daniel könde til få utav dom.

Ibland tror jag, jag är inte allvetande.

2007-05-09 @ 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback