Rövhålet Poulsen

Poulsen är ett rövhål. Jag sa förut att det fanns två spelare som var på samma nivå, men Poulsen är n utnämnd till den största idioten någonsin. Klart när man inte kan åsyka pga språkliga brister så måste man ju slå. Med tanke på Materazzis avstängning så kan man bara gissa vilket straff Poulsen hade fått om Totti gått ut och skvallrat som Zidane. Det borde vara tillåtet att spotta på honom. 

Ett ännu större rovhål en Poulsen är dock den fulla dropgade idiotsupporten till danskjävel. Applåd till Gravgaard som var livvakt till domaren, en halvvettig dansk iaf. 

Nu sitter jag och väntar på vad som kommer hända.  

Kommentarer
Postat av: virvelvinden

Hjälp! Jag har velat bli radiopratare sen jag gick var 9 år typ. Är blott snart 17 nu. Deru!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback