Dr.Alban har gjort det igen

Han har iofs inte släppt en ny låt vad jag har fått vetskap om. Han har däremot lämnat ett kolckrent citat på tv4 text-tv. Jag länkar länken till text-tvn, men den kommer nog vara bort aom någon dag, länken

Så här säger Alban om att hans låt är med i Tampax reklam för tamponger: "Låten Passar bra för det. Det är liksom "det här är mitt liv och inte dit så stick, jag användet Tampax.""

Jag ska erkänna att jag också vet hur det känns, jag får alltid den känslan när jag använder dessa tamponger.


Kommentarer
Postat av: Roger

Hahaha varför är jag inte förvånad. Både gällande Albans geniala uttalande och ditt tampongbruk.

2007-06-21 @ 00:37:30
Postat av: Simon

För att Alban är ett geni och för att alla riktiga män avänder tamponger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback