Beslut

En viss Rumän har väldigt svårt att bestämma sig vilket beslut han ska ta. Visst det är inte lätt att välja glass och alla vet vilken jäkla tid kan ta och rumänen har ett lite viktigare beslut att fatta men nu har fan glassen snart helt smält för att frysen har gått sönder och så lång tid tar det i alla fall inte för mig att välja glass. Förövrigt så skulle jag alla dagar i veckan välja en blåröd knappt framför en vit och klart före en blåsvart.  Den röda glassen är dock alltid mitt förstaval.

En annan sitter också och funderar på om jag man har tagit rätt beslut, men det har man nog. Det värsta som kan hända är att man blir arbetslös med en massa studieskulder, men jag har hört att soc ska vara ganska bra på att ta hand om folk så det ska nog lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback