Träning, muisk och manlighet

Idag var det träning. Eftersom att mitt underställ är kvar i Långemåla och temperaturen är på minus så var det bara att gå ner till en sportbutik nära mig och inhandla varan, några andra alternativ fanns inte. När man har köpt tajta kläder så vill man alltid spegla sig i dom och se hur man ser ut. Så det spelar inte någon roll att det förmodligen bara är män i ett omklädningsrum som kommer se mig i understället man måste ändå veta hur man ser ut. Nu vill alla givetvis veta hur jag såg ut i understället.
Byxdelen var ganska löst åtsittande, särskilt runt rump och penispartiet. Och det är ju bättre att det är löst åtsittande en tajta i det området, trots att min bakdel inte visas från sin sexigaste sida. Överdelen däremot satt tajtare åt. Mina enorma bröstmuskler framhävdes på ett bra sätt, iofs så framhävs ju mina bröstmusklerna även om jag har dunjacka, men denna utstyrsel gjorde musklerna ännu tydligare.

Sedan var det dags för träning. Träningen som jag hade bävat för en vecka, alltså sedan förra gången jag genomförde den träningen (jag har tränat emellan dessa men det var verkligen denna träning jag bävade för). Vi får först springa till träningsplanen. Jag började springa och det kändes bra! Sedan flöt hela träning på för mig på ett tillfredställande sätt. Jag kommer att klara denna vinters vinterträning, det är jag övertygad om. Underbart!

Efter träningspasset blev det omklädning och dusch. Det fick vi göra ackompanjerade av de underbara tonerna från Peter Jöbacks Guldet blev till sand. Det är dessa stunder som man verkligen förstår varför man håller på med en lagsport. Finns det något manligare än sådana stunder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback