Julklappar

Jag tänkte nu dela ut lite julklappar till lite personer som jag känner. Dessa julklappar kommer ni dock inte få i verkligheten, bara i fantasinsvärld så att säga.

Adam får en middag ihop med Niklas Sundström.

Tobias får också en middag, en gyrostallrik på Otten. Dryck till maten blir 8,5% cider spetsad med renat. Musiken under middagen spelas utav Irene. Han får också kvinnligt sällskap i form av en stammis från Otten. 

Daniel får ytterligare fyra timmar till per dygn samt en teleportör.

Lali får ett julskägg så han inte ska se ut som tomten samt en käpp så att han ska kunna ta sig fram även vid det ståtliga åldern som han nu har uppnåt.

Camilla får en Limp Bizkit-plansch med tillhörande autografer på.

Johan får ett schackspel, schack är en mer utvecklade hobby en korttrick. 

Sedan får jag ge ett par presenter till hela ksm också, nycklen till systemet en kväll blir väl bra. Dessutom så får alla larjos samlade föreläsningar på ljudband så att vi ska få det lite lättare att somna om nätterna.

God Jul, gott nytt år kommer senare.

God Jul

 

Kommentarer
Postat av: Adam

Tack vad snällt.
Då får du en av mig med.
En middag med din favorittränare För Frankrikes Landslag.
Alternativt kan du få Säsongbiljetter till AS Roma.
Är lite snällare än du ibland=)
God Jul på dig.

2007-12-24 @ 12:31:14
Postat av: Camilla

Haha taaxk, inte för att jag riktigt föörstår varför men som sagt, tack haha;)

Postat av: johan gyllensten

schack ger väldigt få ego-boostar

2008-01-04 @ 01:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback