Verkligheten

Jag ogillar ganska ofta verkligheten, eller jag ogillar att ta en massa ansvar och beslut som kan påverka mitt liv för all framtid. Jag vill helst bara sitta och glo eller göra lite saker som bara faller mig in utan någon som helst press eller anstängning. Tyvärr så måste man ibland komma till verkligheten och ta tag i saker även att jag helst skulle egna mig åt fotboll och andra hobbys hela tiden, åh varför är jag inte Arne Hegerfors. En sak är säker i alla fall, jag ska ta ditt jobb Arne, Arne jag ska ta ditt jobb!

Förövrigt om man hotar sig in i mitt radioprogram så blir det hån av det hela.

Kommentarer
Postat av: C

Helt rätt.

Postat av: Adam

Vad fick dig att skriva om verkligheten (din)??

2007-04-19 @ 11:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback