En bild

Jag kanske skulle ha en bild av mig själv på denna blogg så att jag kan visa upp vilken vacker person jag är. Jag har ett problem Jag har ingen kamera. Jag tänkte så komma med en halv efterlysning om det är någon med kamera som har lust att ta ett foto av den ståtliga herren vid namn Simon Bjerkhaug.

Ett annat problem som är mer av ett smakproblem är vilken pose jag ska ha på bilden. Jag har kommit fram till ett antal alternativ:
En helbild där jag har kläder på
En pinupp bild på mig
En ansiktbild rakt framifrån
En bild på en specifik kroppsdel typ min rumpa eller en vad.
En bild där jag står i en utmanade och sexig position
En nakenbild.
En bild där hela jag står i profil.
En bild på mitt ansikte i profil.

har gärna av er om ni vill ta en bild och ge gärna förslag på vilken form av bild jag ska ha oavsett om ni vill ta den eller ej. Kom även gärna med egna innovativa förslag. 


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag tycker bilden du har är ganska bra...

Postat av: lali

men jag har en kamera, ska vi fixat?

2007-04-15 @ 11:24:38
URL: http://blogg.lali.se
Postat av: Simon

Låter bra, det kan vi kanske fixa någon gång under veckan.

2007-04-15 @ 14:47:29
URL: http://folktomt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback