Gammal och Ung

Ibland är jag gammal och ibland är jag ung. Just idag är jag gammal, jag har sovit i evigheter idag men orkar ändå inte göra något och vill egentligen bara sova igen, dessutom har jag fått ont i mina ljumskar, så kan det gå.

Ung är jag när jag inte orkar söka jobb, vilket jag borde fixat idag, men jag bestämmer mig för att skjuta upp det en dag till, idag är jag för trött för att få livskris.

Att ta ansvar för sig själv är läskigt, eller inte i den mån att liksom ta hand om sig själv i den mån att klara sig själv hemma och så liksom, även att man är för lat ibland. Men att se till så man själv går plus sen, man ska liksom hjälpa folk att skapa eller hålla igång saker eller själv producera saker som folk vill spendera pengar på, helt enkelt överleva, utan stöd fårn någon annan, det skrämmer mig, Förhoppningsvis ger det mig inte magsår eller liknande, jag brukar kunna vara bra på att ta saker piano.

Ikväll är jag dock gammal och sliten, min kropp känns som 37 eller något, min hjärna vill vara typ 15, ha vilken värdelös kombination.

Tror jag behöver sol snart, jag brukar kunna trvias bra på vinterhalvåret, men detta årets januari har gjort mig jäkligt trött. Jag kanske behöver frukt! Eller så har jag kanske cancer!






Kommentarer
Postat av: Adam K

Jag hööör en ständig klagan. Vad gäller leva på andra ska köpa det du/ni producerar är jag inte alls orolig över, du tar tag i det "nångång" vad gäller företagsekonomibiten. Jag tror du tjänar bäst på att satsa på allvar och prestation är du ej dålig i, ellr gäller det bara med boll, hehe?

Livet i sig har jag ingen talan om, men städa är segt men ett hrmm måste. Sliten vid 37, yeah, och ditt framtida jobb kräver ej nån fysisk akvtitet heller om du nu är så snål så du bär på utrustninen själv så kan du ju kanske slita ut "komma-i-håg-lapparna".



Om du startar eget så säg till, du kanske behöver en marknadsförare/logistiska problem med din utrustning mm=) Jag erbjuder mina tjänster redan idag=)



2011-02-02 @ 21:19:44
Postat av: Adam K

Kan ju lägga till transkriberare oc design också...

2011-02-02 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback