Seger

Ja, vi vann! 3-1 över Bruna Stjärnan. Laget gjorde överlag en ganska bra match, där vi främst låg rätt och jobbade hårt. Jag tror att vi kan göra en bra säsong där vi kan utmana riktigt långt framme, jag tycker det finns kvalite i laget.

Min egen insats var väl sådär. Jag låg rätt och stoppade de när de kom emot mig i närheten, jag fick spela försvarare. Offensivt blev det inte så mycket för mig, lite besviken att jag tog lite felbeslut ibland, får skylla på ringrostighet. Jag lyckade rädda en boll på mållinjen i matchen, sånt börjar bli en vana för mig, och det är trots allt lite skicklighet inblandat.

Nu är jag ensam hemma i lägenheten, det känns lite ovant, ganska skönt men lite lustigt. Just nu är det totalt ljudlöst här, inte ens tvn är på, det enda som låter är brum från datorn, lampan samt mina fingar som dansar över tangentbordet.

Kommentarer
Postat av: Adam

Låter som du är stjärnan i laget, du räddar bollar på mållinjen osv.

Det måste vara kul att få ha den rollen då de övriga inte verkar så bra?

Känns igen på NHL 09=)spelet.

2008-10-04 @ 11:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback