Måndag

Gud vad träligt. jag ser redan fram emot inte måndag. Framförallt vill jag ha helg, det känns som att det är dags för det. Det var trots allt ett tag sedan det var festligheter. Innan pengahelg ser det ut att bli en ordentlig uppbunkring, inte mig emot.

Skolan flyter på lagom bra just nu, inge särskild ångest och jobbighet över uppgifterna, förutom lysningsövningen, den ger mig kalla kårar, av uttråkning och motiavtionsbrist då.

Nej nu till något annat än mitt liv. Här kommer lite, jag vet inte om man kan kalla det råd eller vad man ska kalla det, bra skit är det iaf, tänk på det girlz, från
vecko revyn 


Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

tack för biljetten simon... den ska jag se till att nyttja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback