Fotboll är inte det viktigaste i livet

Det är sådant man inser när man själv förlorar. Vi borde i alla fall fått minst en poäng.

Ibland känner jag att det känns skönt att plåga kroppen, lite halvt utmana vad den klarar av, sen har jag en relativt låg smärttröskel, fast jag försöker ha en hög. Jag tror inte jag är sjuk längre när jag spelade idag, lite krasslig möjligtvis, men det är inget man känner av under matchen.
Fotbollsspelare, i alla fall jag, gillar att lyfta fram när man gör "heroiska" insatser och spelar när man kanske inte riktigt borde, t.ex. om man råkar vara skadad. 

Imorgon, jag har fan för stora förväntningar, dessutom lyckades jag efter fotbollen få någon slags småblåsor på tungan, så imorgon kan man redan ge upp. Man ska inte har förväntningar, knappt ens förhoppningar, sån är jag.

 

Kommentarer
Postat av: Adam

JA man måste vara i situationen för att inse det själv att sport inte är hela världen. säger dte återigen.

Sport/idrott skapades för att ha nöje utanför arbetet på helgerna från örjan till att bli mer resultatinriktat och ja , nästan så att man borde gå tillbaka som dte var då.

Fotboll är en del av livet me inte hela=)

Kul att du gjorde ditt bästa iallafall.

2008-11-01 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback