En text

Om du tror på det första ögonblicket, om du vågar lita på det.

Vi som aldrig setts förr

Betyder glansen i ditt öga att du trånar o längtar

Men vi är som ett pusselspel, som passar med varsin del

låt mig komma in, när du öppnar dig, som en vildros


jag tycker om när du tar på mig

Och jag tror kärleken är på väg

På fyra sekunder går det i mina brallor.

om det är det här du kallar kärlek vill jag inte längre va med


Fast det var så kort romans var det nåt jag borde ha förstått

Jag skulle sakna den där stunden
det fanns mycket kvar att säga men hon bara gick

För när vännerna försvinner, eller kärleken tar slut, då ser man allt med lite andra ögon


Det blir alltid värre framåt natten

Snart kommer regnet som en våg och sköljer bort

Jag trivs bäst i öppna landskap

där jag kan glömma att du lämnat mig


Jag har lånat textrader från andra låtar och satt ihop i ett kollage eller vad man ska säga.


Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

vinnarbidraget i melodifestivalen 2009

Postat av: Tobias

Haha, lysande!

2008-10-27 @ 02:07:18
URL: http://tobikei.blogspot.com
Postat av: Adam K

Detta är ett bra inlägg.Rolig ide du kom på!

2008-10-27 @ 08:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback