Skola

Fan, det kommer bli fullt upp. Just därför som jag sitter här och gör ingenting, men sanningen att säga är att jag väntar. Vi har lämnat in lite text till handledningen som vi ska ha imorgon, därför känns uppsatsen som att den är lite i träda. Jag skulle i och för sig kunna läsa lite, men jag känner att jag har koll på texten, halvdant, och vill ha en bedömning av det jag skrivit innan jag vill gå vidare. Till filmen väntar jag på manus, gubbar och bakgrunder innan jag kan börja dra igång med det. För filmen ska nämligen innehålla animationer. Så när väl teoridelen är klar så man kan gå igång med det stora artilleriet och när allt finns där för mig så jag kan kunna börja animera så kommer det verkligen verkligen ta fart. Dessutom ska vi upp till Stockholm och filma, det lär garanterat också ta sin tid. 

Idag kan man säga att jag laddar upp för vad som komma skall. 

Förövrigt är jag besviken över att tillvanska inte är ett ord. 




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback