Vardagen

Ibland känns det som att den tar kol på mig. Ni kanske har känt den där dimman? Jag talar om dimman som man kan känna när man tänker tillbaka på saiker som hände undergårdagen. Oftast finns en sådan dimma efter att man har druckigt alkohol och minns tillbaka på kvällen. Just nu känns det som att jag är i dimman i realtid, den är liksom något som får tiden att gå på ett annolunda sätt en i vanliga fall, lite som att man lägger på ett filter i en film.

Vad kan detta bero på, är det för att jag saknar kraft, är det för att skolan tar lite för mkt tid för att vara trevligt elelr är det kanske bara för att det är dimmigt ute? Svårt att svara på är det i alla fall.

Snart är det helg iaf, då slipepr man vardagen i några timmar, det ska bli skönt som satan, hoppas man kan släppa skolan för en hel dag, jag tror det skulel vara viktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback