Vardagstankar

Varför tar det så lång tid att gå till ett ställe trots att man vaet exakt var det ligger?

Varför ligger inte 100 hundar på samma ställe och sjunger Odelali, odelali, hoppsan vilken dag?

Varför studsar en vinkork bättre än ett usb-minne? (det finns svar på det, men jag orkar inte ta reda på det)

Är Christer Sandelin stolt över vad han har gjort?

Hur länge kan man lyssna på Tomas Ledin utan att bli sinnessjuk? Hur tar man reda på att man är sinnesjuk? Om alla andra är sinnesjuka är det då jag som är sinnessjuk?

Hur lite kläder kan man ha på sig och fortfarande räkans som naken? Är jag naken nu? Varförs skulle jag vara naken nu? Jag är inte naken nu, däremot har jag kläder på mig. Mina händer är iofs nakna, men det räknas inte.

Nu sak jag segla iväg till, Peru, nä jag sticker till Mars, nu. Nej det får bli lite senare, men snart snart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback