Träning

Nu är det dags för ett riktigt dagboksinlägg igen, kan vara bra, kul eller alldeles jättetråkigt till och från, hur som haver här kommer det.

Jag har lite smått börjat dra igång med träning under året, det har blivit en mjukstart vilket jag främst skyller på långa skoldagar. I lördags hade jag grusträning ganska tidigt, men det var oväntat trevligt. Jag hänger fortfarande med helt klart även att det nu finns folk som har tydligare bättre kondis än jag. Tunnel och mål var dock lite av det jag hann med :D. Idag blev det cykeltur, skönt även att det kanske var i lite väl maklig takt, men det kändes iaf i ben och lungor. Imorgon blir det lite lugnt naffi och någongång under veckan ska jag lyfta lite kropp.

Numer tränar jag inte fem gånger i veckan som en gång i tiden. Jag tror ändå jag kommer klara av att hålla mig på en hyfsad nivå. Förhoppningsvis kan jag också slippa sjukdomar som jag ofta fått under vintertid när jag tränat och då får man ju börja om igen lite halvt. Så jag håller mig förhoppningvis på en jämn nivå hela tiden nu. Två till tre gånger i veckan räknar jag med att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback