Orka sova

Nä tråkigt, Någon jävla Bin laden vill mäkla fred, nu känner jag inte till släkten så noga men det känns som att jag har mer jävla legitimitet att medla fred i världen en honom oavsett hur kompetent eller inkompetent han är (möjligtvis felstavning men jag då får du väl sjunga någon jävla opera osh strypa en gnu och supa en sup och helt enkelt stå ut för jag tänker inte ändra mitt ordval(om det inte är fel och du snällt påpekar det)) så kommer det liksom bara slå fel.

En annan sak som är intressant är hur väggar tenderar till att inte ändra färg oavsett i vilket tillstånd man är. Om man då inte av olika anledningar hallucinerar eller så, men det finns det ju aldrig någon anledning till att göra.

Jag känner att det finns en tendens till ett bittert tonfall i mitt inlägg. Detta beror på att jag skriver blogg nu och kom hem ganska nyligen, iofs drygt en timme sedan. Det börjar bli dags att sova, tiden är redo för det.

Den 25:e smäller det!

Kommentarer
Postat av: adam

Skulle du vilja dela ed ig av vem du mötte på ica?

Postat av: adam

glöm sista
inlägget, såg fel på kommentarerna=)

2008-01-18 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback