Långemåla

Långemåla är ett härligt ställe, särskilt fotbollsföreningen och allt vad det innebär. Det enda som är trist är att Långemåla ligger långt ifrån civilisationen. Iågr var det kick-off inför säsongen, divese priser för från förra året delades ut. 

Lugnt och skönt är det nu i Långemåla. jag slipper mycket av den stress som jag dragit på mig under veckan. nu hör jag fåglarana kvittar och der solen skina man kunde tycka att det skulle vara skönt att gå ut och sätta sig men det går inte, min eftermiddag är nämligen vikt åt fotboll på TV, det ska bli otrlogt skönt att sitta framflr TV.n och titta på den sporten hela dagen.

Sen kanske vi ska avsluta med att säga att både lax och torsk smakar fisk trots båda djuren smakar ganska olika. 

Kommentarer
Postat av: Adam

Min tvivel är slut nu LIF ÄR bättre i FIF.
Redan trött på stadspulsen?

2007-05-05 @ 15:14:02
Postat av: Simon

Nej, men omväxling skadar inte

2007-05-05 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback