Klockjävlen!

Fan, ska klockjävlen ställas om i natt?! Jag ska upp hyfsat tidigt imrogon och då får jag allstå en timme mindre på mig att sova, sicket helvete! Hur skall jag klara detta? Detta känns inte bra. Ajsa, det är väl bara att bita i det sura äpplet och gå upp en timme tidigare, det ska väl Simon klara.

Det var tur att jag läste det nyss på aftonbladet.se. Tänk om jag missat det, då hade jag kommit försent till en samling.Tänk om aftonbladet lurar mig, vilka jävlar i så fall! Jag får kolla tiden på text-tv när jag vaknar imorgon.

Spanien leder med 2-0. Simon börjar bli trött och ska snart sova, det blir en sängliggande Simon som kommer att studera den inte så intressanta andra halvlek  mellan Spanien och danskjävlarna.

God natt#


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback