Djupt

Nu ska jag skrva någor smart djupt och intelligent (jag tror att jag lyckade stava rätt till detta ord nu, jag orkar inte kolla upp om jag verkligen gjorde det). Mitt inlägg kommer att vara ett sånt inlägg som verkligen får dig att tänka efter och efter ett tag få en aha-upplevelse. Om du inte får en aha-uppelevelse så är det din begränsade tankeverkamhet som hindrar dig från att få det.

Varför finns det ingen kroppsdel som är bra att peta sig mellan tänderna med?

förövrigt måste jag rekomendera StureplansTV. Det är fullkomligt lysande! Du får klicka dig fram till tv:n på
denna sida. Jag rekomenderar särskilt Brännpunkt: Stureplan. Riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Jrgen

Du har bara inte låtit dina tånaglar växa ut tillräckligt. Efter några månader fungerar de utmärkt att peta sig mellan tänderna med.

2007-03-19 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback