Avslöjande!

Nu är jag tillbaka här igen, till ingen större glädje för någon alls. Folktomt har verkligen blivit ett passande namn  för denna blogg.

Trots att jag kollade på flera fotbollsmatcher i helgen så har jag endast en korta kommentarer i ämnet. Montella gjorde mål i helgen, givetvis. Sedan tycker jag det är märkligt att Chelsea knappt har tre mittbackar i truppen. De flesta andra lag i de stora ligorna har fyra spelare som kan agera mittback på ett hyfsat tillfredsställande sätt.

Sedan känns det så bra att man inte fick igen denna helg för att man var skadglad mot alla dessa strömlösa människor och djur. När jag i helgen åkte hem till de djupa smålänska skogarna och fick inofrmatin om att en ny storm skulle komma så blev jag orolig, att inte fått se helgens fotboll hade gjort mig ordenligt besviken. Det visade sig dock att trots att många småläningar blev strömlösa så drabbade det inte min by. Alltså kunde man sitta och vara skadeglad när man satt framför tv:n i ett varmt hus och man visste att andra var strömlösa, haha. Skadeglädjen är dock inte lika stark när man inte känner personerna som blivit drabbade.

Tillsist så ska jag nu avslöja vem som skriver denna blogg. Det är inte Lars Adaktusson som skriver denna blogg. Utan jag heter Simon Bjerkhaug och jag kommer leva ett tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback