Msn-skit

Förbannade satans jävla skit-msn. Msn har tydligen fixat en ny uppgradering där man kan skriva och måla med musen istället för tangentbordet. Det låter spännande och jag har haft möjligheten att testa på funktionen också, i Långemåla. Sedan kommer jag upp till Norrköping ivrig om att få använda den nya funktionen även här. Jag uppgraderade msn-skiten, men när jag skulle måla står det ett förbannat jävla satans meddelande: För att kunna använda handskriftsfuntkionen kan du vara tvungen att installera eller uppgradera mjukvara. För information om aktiverig avaktivering av handskriftsfuntkionen klicka på Hjälp.  Givetvis orkar man inte läsa igenom det förbannade hjälpmeddelande första gången, orkade inte bry mig mer igår.

Idag. idag fick jag ideen om att jag skulle fixa så att jag kan måla på msn. Jag går till msn:s hemsida och hämtar hem den satans förbannade jävla skiten igen, jag installerar den satans förbannade jävla skiten igen, måla funtkionern funkar inte. Jag har nu tagit bort msn-skiten och installerat nytt ett antal gånger, alla dessa med samma resultat, totalt satans jävla fiasko. Efter dessa försök så går jag in på hjälp. Det står där att det kanske inte funkar ifall man inte har alla uppgraderingar till windows microsoft eller något, jag installerar alla satans jävla förbannde uppdateringar. Efter det så testar jag om jag kan måla, tror ni det gick?

I helvete heller det förbannade satans jävla meddelandet kom upp igen för jag vet inte vilken gång i ordningen.

Den som eveentuellt kommer att skicka ett målat meddelande till mig kommer att få känna på min vrede. Jag kommer att lämna ut den persons namn och adress på  denna blogg och så kommer jag ge en belöning på 20 000kr till den som sticker ut ögonen samt hugger av båda benen på personen.


Kommentarer
Postat av: Jan Guillou

Microsoft gör allt detta för att förstöra ditt liv.
De har kommit på din politiska åsikt och tagit sig in i ditt system för att förstöra ditt liv och ditt msn användande.. mycket nöje
Puss och kram/ Jan

2007-02-13 @ 10:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback