CL

Nu är 16 lag klara för slutspel, lottningen kommer att ske nästa vecka. Lite spekuleranjde innan den är genomförd kan man dock gotta sig med.

Gruppettor
Porto
Chelsea
Real Madrid
Milan
Barcelona
Manchester United
Inter
Sevilla

Grupptvåor
Liverpool
Schalke 04
Olympiakos
Celtic
Lyon
Roma
Fenerbache
Arsenal

det finns ju alltid vissa lag som de olika sidorna vill undvika. Guppettorna vill säkerligen inte ha något utav lagen i trion Liverpool, Arsenal, Roma. Grupptvåorna vill väl egentligen undvika de flesta lagen. Önskemotstånden skulle väl vara Porto och Sevilla. Det kommer i alla fall bli spännande matcher, hela vägen. Milan och Liverpool i åttondel skulle vara ganska intressant, eller varför inte Arsenal-Barcelona. För Romas del så hoppas jag att de ska få möta Porto, det är ett bra lag men jag tycker Roma är ett bättre lag. Det skulel dock också vara kul om Roma sparkade ut Sevilla, jag är övertygad om att Roma är bättre än Sevilla. Real Madrid är nog det laget jag känenr skulle vara roligast att slå ut, de eller möjligtvis Chelsea.

Kul att en Italienare förmodligen kommer gå till England och lära deras landslag att spela fotboll.

Kommentarer
Postat av: Adam

Real Madrid in your dreams. Blir väl mer Totti mot Real än Roma mot Real?

2007-12-13 @ 20:07:31
Postat av: Simon

Nä, det blir mer Roma mot Casillas.

2007-12-14 @ 00:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback