Sommarseghet

Det är en sak jag kan känna av så här i slutet av sommaren. Man gör inte så särdeles mycket kreativa saker, förutom på fotbollsplanen där min kreativitet alltid flödar. Så på något sätt så längtar man efter att sätta igång med något vettigt. Det blir ju studierna men det är inte nödvändigtvis det jag längtar efter, det ska iofs bli kul att sätta iågng med en audioproduktion, men det dröjer några månader, först hypermedia. Får man se hur det blir, jag slipper gärna att knacka koder i all evinnerlighet.  Men det är flödet för kreativa ideer som man inte får när man inte träffar lika mycket folk som normalt. Visserligen är det skönt att vara ifrån folk men man får inte in lika många influenser för ens skapande.

Aja ett par veckor till får hjärnan ligga och jäsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback