Imorgon är det radio

Imorgon är det radio, det var det i och för sig idag också men imorgon sänder jag och en till radio. Om du har fungerande öron så borde du ratta in sändningen eller lyssna på den via nätet. på denna sidan finns infon om hur du gör för att lyssna på kanalen trots att sidan inte är uppdaterat på väldigt länge. Om jag ska kommentera programet så kan jag ju säga att en utav talarna håller världsklass(jag), min kompanjon kompletterar mig på ett hyfsat sätt. Jag är dock en svaghet i att jag är för ödmjuk, egentligen är jag mycket bättre än vad jag själv beskriver mig, men jag håller tillbaka p.g.a. att jag ödmjuk är.

Luigi Di Biagio


Kommentarer
Postat av: Johan Gyllensten

Denna gång kräver jag att ni spelar SMK... annars förlorar ni en lyssnare, det vill säga 25-50% av alla era lyssnare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback