Maj

Nu är det maj, jag har ännu inte ätit paj.

Saker som kanske borde vara fixade är inte riktigt ordnade, annars flyter det mesta på ganska bra. Jag mår bra just nu, oftast mår jag ganska bra, men just nu mår jag lite extra bra.

Maj, snart förväntar jag mig sol och värme. Sol är det idag minsann, värmen är bara sådär.

Jag såg en majbrasa, det betyder att inga häxor kommer komma och fördärva saker för mig, bra grej!

Birro pratade om något, hörde inte, satt för långt ifrån. Han pratatde säkert inte om Roma, men han borde rimligtvis ha nämnt iaf Totti. Totti och kanske flyktsoda. Alla tal som innehåller Totti och flyktsoda är bra tal, basta! Så vida man inte talar illa om Totti, men vem skulle kunna tala illa om Totti? Möjligtvis på ett ironiskt sätt då. Totti är bäst, basta!

Förutom paj så rimmar maj också på paj.

Ruter ess.

Tuggummin, bah.

Är det lite ute att skriva om Island just nu? Jag tror inte jag har något att skriva om Island iaf. Eller, Gunnar Thor Gunnarsson kommer därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback