Spring

Spring någonstans vart som helst.

Jag borde skaffa en karta, annars kanske man springer vilse, men vilse är kanske rätt, på sitt sätt.

Toaletten, spegeln, jag har stirrat färdigt på den, jag är fan snygg i de flesta ljus, och jag är inte gravid.

Denna vecka gör nog bäst i att ta slut, sen kan framtiden ske.

I ditt huvud, Tommy?

Det här är en måndagsfredagskväll

Vi är inte sådana som till kaffet äter chips

Jag är som en boll i ett flipperspel

På fredagskvällen bubblar det i blodet, sjung en låt.

Inatt inatt är det en mm-stock (min mäter ej tum) och jag och vi mäter så lätt minsta millimeter i rummet.

 






Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

så du och daniel tog några öl ikväll trots allt;)

Postat av: Simon

Inte jag, jag var nykter som en iogt-nto:are

2009-09-19 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback