Naiv

Det är något som jag tror många människor är, i alla fall jag. Vad är egentligen alternativet till att vara naiv? Cynisk antar jag, men ofta så tror jag man tenderar att både vara cynisk och naiv, samtidigt, i alla fall jag.

Jag tror det ligger lite i kynnet hos en Romasupporter att vara så, det är nog därför man blir en Romasupporter, man blir en naiv lite av en drömmare, drömmar som ofta krossas av valfritt lag i randigt. Ibland upplever man dock att de naiva drömmarna och då är Romasupporter kanske det bästa man kan vara. Mellan alla dessa gånger flyter dock en ocean av besvikelser och inkompentens. Så man kan nog inte lura sig själv för många gånger, trots att Håkan Hellström sjunger det i en låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback