Film och annat

Vårt filmarbete har gått stadigt framåt hela tiden och nu är vi nästan färdiga, bara lite ljudnivåeer och någon liten omklippning kvar typ. Så lite eftertexter och kanske en dvd-meny typ, känns bra. En ganska mysig liten skräckfilm blir det :) 
Sedan blir det väl att ta ut den på olika filmfestivaler och sådant, någon som har något bra förslag? Filmen är ganska internationell genom att den i princip helt saknar dialog, så hela världen är marknad :)

Annat går lite sådär, uppsatsen tragglas med men går framåt och bör bli klar. Skrivppgiften ska jag nog fixa, är ganska långt kommen och vet vad jag ska skriva. Lite designad skulle inte vara fel, synd att jag har lite dåligt designtålamod och sug.

Kommentarer
Postat av: IK

Ja truppen får oavsett vilket sägas vara imponerande, kruxet är att hålla på glatt humör, tur man spelar i England med diverse Ligacupmatcher etc som man kan gå runt på folk i.



Fabregas såldes DYYYYYRT till Milan, kruxet med Fabregas på FM (iaf min version) är att han enbart fungerar som central mittfältare, inte som defensiv mitt eller offensiv mitt och då har jag helt enkelt ingen användning för honom, varvid det var lika bra att casha in massa miljoner för honom.

Adebayor och Crouch kan ibland gnälla över bristande speltid, men är bra att ha, Crouch kan man slänga in som "tjonga bollar på mannen" i slutet när man är hårt skadedrabbad och Adebayor får vackert vänta med att bli såld till hans skyltfönster, afrikanska mästerskapen går av stapeln igen, då ökar hans värde markant varje gång.

Santa Cruz är fenomenal som offensiv mitt faktiskt, mestadels mot topplagen, mot typ Colchester i cuperna väger han för lätt dock. Briljant backup dock, och vill det sig illa med skador där kan även Aguero spela där.



Sagna är närmare 30 nu och ingen värvning jag gör, jag köper ingen över 25! Likadant således med Palombo. Toulalan är enbart central mitt på spelet och funkar därför inte som def. Fanni håller inte klassen ser det ut som.



Fan vad långt det blev.

Postat av: IK

Ja onekligen knepigt, får invänta transferfönstret och se vad som ev kommer upp då samt vad ekonomin erbjuder.



Knepigt onekligen, men jag har lyckats värva en storstjärna/säsong hittils så det ska jag nog fortsätta med. Sunt att värva så, det gör att jag om ett par år har exakt den startelva man vill ha.

2009-05-08 @ 14:34:33
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback